EKAER megoldás SAP rendszerekben
Az elmúlt időszakban az új, EKAER szám használatával kapcsolatos törvényi előírásoknak
megfelelően a követelmények tanulmányozása és az ügyfelekkel való mélyreható személyes
konzultáció alapján az EasyCon Kft. kidolgozta ügyfelei számára javasolt megoldást.
Az elképzelés, mint érték Számunkra nagyon fontos hogy a standard SAP rendszerhez
közeli megoldást szállítsunk. Még egy fontos paramétert vettünk figyelembe a megoldás
tervezésénél, mégpedig azt, hogy a megoldásunk jól paraméterezhető illetve testreszabható
legyen. Ez azért fontos, mert az esetleges törvényi változásokat rugalmasan tudja kezelni a
rendszer.
Megoldásunk az EKAER szám kezelésére A javasolt megoldásunkat két fázisra
bontottuk. Az első fázist, minden ügyfelünknél tudjuk telepíteni (Desktop alkalmazás). Az első fázisban a termék lehetőséget ad a törvénynek való megfelelésre, automatikus EAKER szám kezelést biztosít a NAV rendszerrel. A megoldásunk ebben a fázisban rendszer független excel alapú megoldás.
Az első fázisban a rendszer biztosítja:
- Bejövő és kimenő szállítások kommunikációját a NAV rendszerével
- EKÁER szám igénylést és ennek visszatárolását a hozzátartozó adatokhoz
- NAV-tól történő visszaigazolások tárolását ellenőrzési céllal
Míg a második fázist csak ügyfél specifikusan, mini BPR (folyamatfelmérés) keretén belül egyedileg lehet megvalósítani. Itt a fő hangsúly az SAP vállalatirányítási rendszerben használt folyamatokon van. A második fázis eredményezi az automatikus EKAER szám kezelést az SAP vállalatirányítási rendszerrel. Igazítjuk a megoldásunkat az SAP standard eszközök és a használt SAP modulok felhasználásával.
Ha további információra van szüksége, kérem, jelentkezzen a következő email címen: akos.kiraly@easycon.hu