SAP rendszer üzemeltetés

Egyre több nagy- és középvállalat dönt az informatika vagy annak egy részének, egyes alkalmazások üzemeltetésének kiszervezése mellett. Cégünk ilyen irányú projektekre is felkészült. Üzemeltető csapatunkkal az IT infrastruktúrától kezdve egészen az SAP moduljainak üzemeltetését felvállaljuk.

A támogatási és üzemeltetési munkáinkat ügyfeleink igényeire, testre szabjuk. Ennek megfelelően három támogatásfajtát különböztetünk meg:

A legegyszerűbb egy támogatási keretszerződés keretében az ügyfelünk ad-hoc hívhatja le az igényelt mennyiségben, előre egyeztetve a szolgáltatásunkat.

A követező szint, amikor rendszeres ad-hoc feladatokat látunk el. Amennyiben a feladatok mennyisége ezt megkívánja, saját ticketing rendszerünkön keresztül fogadjuk és válaszoljuk meg a beérkezett igényeket, amely a havi kimutatások alapjául szolgál.

Azon ügyfeleink számára, akik outsourcing vagy kiemelt támogatás keretében folyamatos helyszíni jelenlétet kívánnak, tanácsadóinkat az előre egyeztetett és az ellátandó feladatoknak megfelelő mértékben, áttekinthető nyilvántartás mellett kihelyezzük.

Stabil üzemeltetői teamünknek köszönhetően a támogatási tevékenységünk során ügyfeleinkhez dedikált tanácsadókat rendelünk, akik az ügyfélspecifikus folyamatokat megtanulják, továbbá az előre egyeztetett időpontokban ők nyújtják a szolgáltatásokat. Havária esetben ettől erőforrásink leterheltségétől függően eltérhetünk.

Tapasztalt csapatunkkal gyorsan át tudjuk venni a rendszereket üzemeltetésre, és készen állunk az esetleges hibák megoldására, felhasználói kérdések megválaszolására vagy fejlesztési javaslatok kivitelezésére.